vasárnap, november 30, 2003

2003. November 30.

Egyeseknek kicsit furcsa lesz, de most mind a privat, mind a primposta levelet egyszerre kuldom, mert nalunk megalt az internet dec. 1-ig es ezert egy internet kavezobol irok (1/2 ora 1AUD)

Sikeresen megkerestem a sulit, ahova remenyeim szerint jarni fogok, mert ket cim kozul csak az egyiken volt valoban suli. Lehet, hogy mar utca es hazszam alapjan sem talalok meg egy cimet. :0))

Igeretemnek megfeleloen kimentem a szamtalan beach egyikere. Manly. Sajnos a berletem ide nem volt ervenyes, ezert egy retur "komp" jegyet vettem, 11,6AUD. A latottak alapjan megeri. Azonban javaslom, hogy senki ne menjen ilyen helyre egyedul, mert igy nem volt olyan jo a hangulata a dolognak, mint tarsasagban.Tomeg fogadot, de nagyon jo erzes volt elvegyulni az emberek kozott. A hullamok meretet nem sorolna sehova, mindenki eldontheti, hogy nagy, vagy kicsi, de szerintem 2-2,5m-esek is voltak. Aki volt mar a Dagaly furdo hullam medencejeben, annak mondom, hogy az csak bemelegites. Sokat gondolkoztam, hogy mit lehetne irni a partrol, de ezt mindenkinek sajat szemevel kell latni. (Voltam mar nehany helyen de ez mas.)

Egy emberes adag fagyi 4,6AUD. Kell egy kis kenyeztetes is. ;-)))

Bementem a Ocean World nevu helyre is, de nem volt jobb, mint a Campona Tropicariumja. Meg szerencse, hogy elfogadjak a diakot, bar nem kellett megmutatnom, mert igy csak 12AUD volt. A felnot jegy egyebkent kozel 18AUD.

A napozas utan talalkoztam Zsofival (aki nem tudja, szinten kint tanulo magyar). Megmutatta, hol van a piac. Vasarnap 17:00-ig engednek be. Mivel csak csutortokon nyit ki ujra, minden arut el akarnak adni, ezert erdemes zaras elott menni, hogy a legjobb arat kapd ki. Zoldseg, gyumolcs minden mennyisegben. Az arakat nem irom le, mert minden a minosegtol es a jo idozitestol fugg.

Itt szeretnem megkoszonni TIB-nek a blogpost cimet, (www.blogpost.com) el is kezdtem irni. Minden primpostas levelemet bemasoltam, igy egy helyen is olvashatoak. http://adam-in-au.blogspot.com/ . A kesobbiekben is a primpostara irt leveleimet fogom ide bemasolni.

Nincsenek megjegyzések: