vasárnap, november 30, 2003

2003. November 28.

Voltam ma az ACE irodaban, akit erint, annak most szolok, hogy a Szilvi hamarosan szabira megy, elore lathatolag 1-1,5 honapra, de mobilon elerheto lesz.

Aki tanulovizummal szeretne legalis munkat vallalni, az keszuljon fel ra, hogy az elso tanitasi nap elott semifele papirt (adoszam, munkavallalasi, diakigazolvany....stb) nem tud intezni. Lehet, hogy mondtak, lehet, hogy nem kerdeztem, de ezek miatt nem erdemes sokkal korabban kiutazni, mert nem tudod intezni.

A (kozlekedesi)berlet, ha nem kered, hogy csak ket allomas kozott legyen ervenyes, hajos utazasra is alkalmas. (Kivetel Manly, Rydalmere, Parramatta) En proba keppen a Watsons Bay-hez mentem.
Felhivnam a latogatok figyelmet, hogy 15:45-kor indul vissza az utolso hajo, de szerencsere a buszra is jo a berlet es mas perspektivabol lehet latni a varost. Gyonyoru szep hely, lehet csende oblot es nyilt Oceant is latni, mindenki eldontheti, hogy mennyire nagy hullamokkal.
Nekem nagyon bejott. Foleg a katonai allasok. Erdekes lehetett ilyen panorama mellett csatazni. ;-((

Ma a kikoto kozeleben ettem egy eleg komoly adag sult es rantott tintahal, polip es csirke kombinaciot. Mivel nem lattam kiirva az arakat, tartottam egy kicsit a szamlatol, de osszesen 5 AUD volt az ara, nagy oromomben be is mentem a mellette levo uzletbe, ahol vettem egy 0,5l-
es izesitett asvanyvizet, amiert 2,95 AUD-t kellett leszurkolnom. Hol itt az esszeruseg az arakban? ;)))

Nincsenek megjegyzések: