vasárnap, november 30, 2003

2003. November 29.

Julius levele a lakasvasarlasrol elgondolkodtatott, de minden
ellenkezes nelkul, ezek az esetek lakasvasarlas nelkul is
megtortenhettek volna, hiszen amit nem "kell" kifizetned, az nem
jelenti azt, hogy meg is marad es szepen kamatozik a bankban.
Tobben mondtak, hogy jobban is elkolthetnem azt a penzt, amit az Au.
tanulasba fektettem, mert nem megyek masik helyre, ami olcsobb,
kozelebb van, es miert nem dolgozok inkabb meg egy par evet, hogy
ne kelljen hitelt felvennem. Lehet, hogy van igazsag abban, amit
mondanak, de az is elofordulhat, hogy setalgatok Pesten (vagy barhol)
es a fejemre esik egy tegla, vagy ram dol a toronydaru. Legalabb
megvalositottam az elkepzelesemet es belevagtam abba, amit masok
esetleg meg vegiggondolni sem mernek. Hogy-hogy fog vegzodni az
meg kerdeses, de mar elkezdodott.

Azert egy kis Au. tudnivalo es ismerteto sem marad el.
Megtortent az elso "nagy" bevasarlas. A sulya nem volt keves amig
hazacipeltem, de mikor kipakoltam, nem tunt valami soknak.
Alapveto cikkek (so, vegeta, olaj, feherbors, WC papir, vaj) 14AUD
Elelmiszer (Kenyer, 6 db csirkeszarny, burgonya, konzervek es elore
kesz kajak kb 1 hetre) 25AUD
Mosopor 1,5kg 8,55AUD
Kenyeztetes a mindennapi kiadasoknak> (chips, kakaopor, /le tudom magyarra
forditani, de meg ilyet nem lattam es direktben forditva ertelmetlen/
barbeque baked corn, almale) 6,5 AUD
Naptej 30-as faktor 14,5AUD

Nem keves, de ha azt nezem, hogy mar csak keveset kell melle
koltenem a jovo heten, meg beleferhetek a heti 100AUD-ba.

Egyebkent szerintem sokat lehet sporolni, ha osszejon egy jo lakotarsi
kozosseg es tobben foznek egyfelet, mert olcsobb, ha sokat veszel, de
egyedul mit kezdesz a legkisebb kiszerelesu (6db-ost talaltam)
csirekszarnnyal. Nos en megsutottem, de 3db ment le. Jo lett volna
megosztani valakivel, nem csak a koltsegeket, de mit lehet tenni, ha a
lakotarsaim kozul van aki meg a koszonest sem fogadja.
/Ez azert nem jellemzo, ahogy az ACE helyi kepviselojevel es Zsofival
beszeltem./

Lehet, hogy hosszura nyult, de most meg raerek, remelem, hogy a jovo
hettol lekot majd a suli. ;-))

Holnap szetnezek valamelyik (csak magyarosan) beachen, es arrol is
beszamolok. Ezt akar fenyegetesnek is vehetitek.

Nincsenek megjegyzések: