vasárnap, április 25, 2004

Elérkezett a suliszünet vége, így végre van rá lehetőségem, hogy írjak, hiszen eddig tudtam kihasználni, hogy legállisan is lehet 20, illetve nekem 28 óránál többet dolgozni hetente.

Eljutottam végre moziba is. Megnéztem a Gyűrük Ura III, valamint az Utolsó szamuráj című filmeket. Végre hasznát is veszem a diákigazolványomnak, mert kedvezményes jegyet lehet vele venni egész héten. Ha már az utazáshoz, vagy kocsmábajáráshoz nem érvényes, legalább erre jó. =0))
A filmekről a kritikát máshol is olvashatjátok, de meglepett, hogy mindenki oda ül, ahová akar, ami ilyen, nem túl új filmek esetében nem gond, de mi van a felkapott filmekkel?
A jegyárak a magyar multiplexek árainak közel a duplája, de itteni viszonylatban nem túl drága. Akkor miért vannak ilyen kevesen a moziban? Talán abban rejlik a válasz, hogy 2-3 jegy áráért már akár új DVD filmet is lehet kapni. Marad a házimozi. ;0))
Az Utolsó szamuráj elég érdekesen kezdődött, ugyanis egy teljesen másik filmet tettek be vetítésre. Zúgás, morgolódás (voltunk már vagy 10-15-en a teremben). Manager be, sűrű bocsánatkérés - gondoltam ez sem jobb, mint a "city rail", de "csalódnom" kellett -, majd közölte, hogy 5 perc múlva indul a jó film, de ha valaki most el akar menni, annak visszafizetik a jegy árát, azonban aki marad, megnézheti a filmet, valamint egy szabadon felhasználható jeggyel is gazdagabb lesz. Nos ezt sem mondhatnám tipikusan magyar mentalitásnak. Nagy önsanyargatás árán mégis csak sikerült rávenni magamat, hogy ingyen megnézzem azt a filmet, amiért 20 perccel korábban még fizetni is hajlandó voltam.

A suliszünet és a Luna Park hivatalos megnyitása közel egy időre esett, így ki tudtam használni az extra munkalehetőséget. 30 éves koromra sikerült elérnem, hogy megtanuljak hamburgert sütni és csomagolni, tintahalkarikát, csirkemellet, rákot és egyéb tengeri gyorskajákat elkészíteni. Mondták már, hogy későnérő típus vagyok, de nem golndoltam, hogy ennyire. ;0)) Mások középiskola mellett, vagy utána csinálnak ilyesmit. Egyenlőre ez is megteszi, mert a fizetés nem éppen a Mekis átlagot veszi alapul, valamint hamarosan befejeződnek az eddig meg nem nyitott vendéglátó és konferenciák megrendezésére alkalmas helyek, ahol "minőségi" munkát is csinálhatok.
Ennek ellenére nagyon jó a munka, mivel egy normális csapat verődött össze, amiben egy angol lány a csapatkapitány. Kellemes érzés, hogy nem csak ő, de általában minden "főnök" megköszöni a segítséget a
nap végén és reméli, hogy holnap is az ő csapatát erősítem. (Természetesen, nem csak nekem mondják .) Ez egy aprócska gesztus, de fel tudja dobni a napomat. Lehet, hogy még mindíg szentimentális vagyok?
A nagyközönség számára történő megnyitás előtt vendégül látták a leendő munkatársakat és a családjukat, barátaikat egy egész napos örömködésre. Mivel dolgoztam, csak este 11-re értünk ki a lakótársaimmal, de így is elég jól elszórakoztunk. A véleményünk abban megegyezett, hogy valóban nem egy élménypark szinvonal, ahova többször is visszalátogatsz. Ha eljössz egy alkalommal, az elég egy ideig, mivel nem sokkal többet, vagy éppenséggel egy kicsit kevesebbet nyújt, mint a budapesti vidámpark. Itt valóban arra alapoztak, hogy egy találkozóhely legyen a későbbiekben, ahol a gyönyörű panoráma mellett megiszol egy kávét a barátaiddal. A belépés ingyenes, csak a különböző játékokért, szórakozásokért kell fizetni. Hétvégén nem ajánlom csak mazohista tipusú, sorbanállást kedvelő látogatóknak, mert szinte mindenre legalább egy órát kell sorakozni. =0((

Mivel jól bírom a hajnali fentlétet és kedvem is van írni, folytatom. Hogy a Jazz+Azz egyik számából idézzek, "Valahol biztos unnak már". Sebaj, ha valakinek "sok" vagyok, jelezze. ;0P

Január végén postára adtam egy kisebb csomagot, ami a mai napig nem érkezett meg a címzettnek. ;0((( Mivel a hallott rossz példákból kifolyólag előre megkérdeztem, hogy mi a teendő hasonló esetben, megőriztem a blokkot. Na akkor most elő a blokkal, vissza a pénzt! Formanyomtatvány kitöltése, blokk mellékelése, újjabb blokk átvétele, várakozás. Meg is érkezett a levélke, amelyben tájékoztatnak, hogy biztosítás nélküli csomag érkezését nem tudják ellenőrizni, így nem látják, hogy megérkezett, vagy sem a csomag, illetve, hogy hol akadhatott el. Mivel a biztosítás kb. ötször került volna többe, mint a csomag, nem láttam értelmét a biztosításnak. Továbbra is így gondolom, mivel az eszmei érétéke volt a csomagnak amit igazán sajnálok, ami pedig, mint köztudott, megfizethetetlen. Azért megpróbálták pozitívan lezárni a levelet azzal a mondattal, hogy az ismeretlen címzett megjelölésü csomagok akár 2-3 hónap alatt érnek vissza. Köszi. ;0(

Aki a húsvéti nagypénteket Au-ban akarja tölteni, vagy tölti, azoknak tájékoztatásul mondom, írom, hogy este 10-kor minden, de tényleg minden szórakozóhely bezár. Kivétel erősíti a szabályt, Star City. Egyenlőre az anyagi keretem nem engedi a kaszinózást, így maradt az esti dumaparti.

A húsvét vasárnapot megpróbáltuk egy kicsit az otthoni hangulatnak megfelelőre formálni, így sonka, kalács, torma, zöldségek, tojás és további finomságok kerültek az asztalra. Mivel aki tehette, dolgozott, a nagy, közös kajálás elmaradt, de legalább jót ettünk és az érzés megvolt. A karácsonnyal ellentétben, ez egy kicsit jobban megviselt. Lehet, hogy még egy kis honvágy is kialakul így 4 hónap után. ;0))

Néhány levéllel ezelőtt említettem egy idősebb hölgyet, akivel még az InterContinentalban találkoztam és néhány tanáccsal látott el. Nos csak erősítendő a közhelyet: "kicsi a világ", összetalálkoztunk az utcán. Mennyi ennek az esélye? Nagyon kedves volt. Mint kiderült, a magyar étteremben (ahol dolgozom) már voltak vacsorázni, csak pont a szabadnapomon. Na az lett volna még egy szép kis meglepetés. A világ elég távoli részein is tőlem kapja a szervízt. Remélem, otthon elégedett volt a kiszolgálással az étteremben és a bárban. Idáig követnek az igazi törzsvendégek.=0))

Mára ennyi. Kezdek elálmosodni így hajnali öt felé.

Nincsenek megjegyzések: