szerda, május 05, 2004

Mint az ékezetes levelekből kiderülhetett, megoldódott az otthoni internetezés kérdése. $20 havonta, korlátlan letöltéssel. Ez egy kis reklám, de ezt az árat a Hello pre-paid internettel sikerült elérni. Ezen kívül a
kapcsolási díjat kell fizetni, ami 20cent és korlátlan idejű kapcsolatot jelent. Otthon ez még elég messze áll a telefontársaságok kínálatától, bár nem tudom, hogy mennyire változik ez az Eu-val.
Mivel "csak" analóg vonalunk van, nem valami gyors, de jóval egyszerűbb, mint az internetkávézó és az sem elhanyagolható, hogy ékezetes betűket lehet használlni a levelezéshez. ;0))

A suliszünet végével megkaptuk a szervezeti felépítésből is írt dolgozatunk eredményét. Elsőre sikerült rendesen elképednem, ugyanis 44pontot kaptam, ami 100-ból elég kevésnek tűnik. Ennyire azért mégsem gondoltam rossznak. Még a fele sem? Szerencsére csak elfelejtettem, hogy ez csak egy része a 100pontnak, ami kapható, ugyanis az írásbeli részére 60pont kapható. A többi 40pontot két szóbeli, csoportosan összehozott előadásra kaptuk. Nos ebből 36 pontot kaptunk. Ez így már 80%, vagy 80 pont, ami továbbra sem mondható nagyon soknak, de már jobban hangzik, mint a 44%. =0))

Egy kis észrevétel más sulival kapcsolatban. A kollégáim közül többen a Holmes-ba járnak, így sikerült bepillantást nyernem az Excell "oktatásba". Mivel évekig használtam, nem jelentett különösebb gondot (nekem), de elég furcsa, hogy a tanár elhadarja, majd egy monitor előtt az összes diáknak egyszerre megmutatja a feladat megoldását, aztán csinálj, amit akarsz. Éljen az autodidakta módszer.

Még egy kis reklám. A study go-tól (oktatásszervező cég) Steff Kriszta kihozott egy 3kg-os csomagot, amit most is köszönök. Kaptam néhány ruhát, ami az ősz beindulásával nem igazán próbléma, mivel valóban elkezdődött a hűvös idő. Egyik nap még azon törtem a fejem, hogy ki kellene menni Bondi Beach-re, a következő nap pedig már a meleg cuccok kerültek elő. Kaptam néhány DVD-t és szoftvert, valamint egy szótárprogramot is a telefonomra. Végre! Néha igazán nagy hasznát veszem, bár ez nem mindíg segíti elő a nyelvtanulást, mivel mindíg kéznél van. Így alakul ki a lustaság. Éppen jót mosolygok a Jóbarátok első évadjának DVD-in. Első körben magyarul, most pedig angolul nézem. Lehet, hogy nem a legjobb nyelvgyakorlás, de lagalább szórakoztató. ;0))

A munkák most annyira képlékenyek, hogy majd inkább akkor írok róla, ha már kialalkult az új felállás.

Nincsenek megjegyzések: