vasárnap, április 04, 2004

Ma olyan dolog esett meg velem, ami szinten nem valoszinu, hogy otthon megtortenhet.

Havonta 3-4 alkalommal eljarok a varosban egy tengeri eteleket arulo gyorsetterembe, ahol 3 utan mindent $5 korul lehet megkapni, mivel egy irodaepulet alatt van es a "maradekot" meg el akarjak adni.

Ma is elmentem, hogy megvegyem a "kis" $5-os adagomat, azonban nem a mar ismert pultosok voltak, hanem, mint kesobb kiderult, egy uj supervisor. Kerdezem nagy lelkesen az ures pult lattan, hogy van-e
meg egyaltalan valami.
Persze, csak mar be vannak csomagolva elvitelre. Itt van peldaul ez az adag tintahalkarika.
Nem rossz, de en egy kis polipra palyaztam.
Az is van.
Lehetne valahogy egy kis salatat is elokeriteni a dobozok egyikebol?
Salata is van, de mar ossze van rakva egy kis hallal.
Ok, akkor halat eszem salataval.
Nem, odaadja a polipot is.
Ok, mennyibe kerul ez a kis plusz nekem?
Nos mivel mar nem meleg, odaadja ingyen.
Tessek? Es mennyi lesz a hal, meg a salata?
Az egeszre ertette, hogy ingyen van.

Nos igy esett, hogy a mai tengeri hekemukik ingyenesen vettek reszt a gyomrom belso megtekintesere szervezett turan. ;0))

Na ilyen tortenetet sem hallottam meg otthon, ezert gondoltam, megosztom veletek.

Nincsenek megjegyzések: