péntek, január 16, 2004

Legutobb a Pylonhoz rohantam, hogy meg utolso nap kihasznaljam a szabadjegyemet. Nem bantam meg, mert nagyon jo, de valahogy tobbet vartam. Lehet, hogy a Sky Tower-be kellene felmennem. ;0)) Maga a latkep ami fogadott, az gyonyoru es ha lesz egy kis idom, fel is toltom a kepeket a netre. Onnan sem lattam a tuzet, bar nem is nagyon kerestem. Kicsit nehezen talaltam oda, mivel nem tudtam, hogy pontosan hol is van a bejarat, mivel nem nagyon van kitablazva (vagy megint csak figyelmetlen voltam).

Megallt az elet a vendeglatasban, mindenki szabin van. Szombaton este hamarabb vegeztem, de meg akartam varni a tobbieket, ezert kimentem egy kicsit a Double Bay-i kikotobe. Amit nem lathattam Szilveszterkor, azt most bepotolhattam, mivel tuzijatek volt. Lehet, hogy nem volt olyan nagy, mint az ev vegi, de ez is szepre sikeredett.

Vasarnap a Bondi Beach-en pihentem ki a het faradalmait, legalabbis mielott elmentem dolgozni. Sokan voltak, de ennek ellenere nem volt zsufolt a part. Nagy szakaszon lehetett furodni, ami eleg nagy szo, azok utan, hogy volt ahol egyaltalan nem engedelyeztek, volt, ahol csak egy 5-10 meteres szakaszon lehetett bemenni. Itt nagyon jo hullamok voltak, nem olyan felelmetesek, mint Brontee partjanal. Konnyu a megkozelithetoseg es a buszok is surun jarnak. Mindenkinek azt javaslom, hogy a varos fele meg a parthoz kozeli megalloban probaljon felszallni a buszra, ugyanis, ha tele van, hiaba integetsz, nem all meg.

Kollegaim meggyoztek, hogy tulteljesitem az elvarasokat a 100%-os iskolalatogatasommal. Tobb sem kellett, hetfon (suliidoben), elmentunk meglatogatni a Kek Hegyeket. Az idojaras nem volt a legjobb, de ha melegebb lett volna, az sem lett volna jo, ha esik, az pedig vegkep nem. Gyonyoru a hely, es ugy erzem, hogy meg jonehany alkalommal vissza kell menni, hogy legalabb egy kicsit felfedezzem. Reggel 9-kor indul a vonat a Central allomasrol es 2 ora alatt van a hegyeknel. Kocsival allitolag egy ora alatt ki lehet erni.
A tajekoztato szerint a vilag legmeredekebb (52fokos) "vasutjaval" ereszkedtunk le a volgybe. A csomagok indulas utan privat eletet eltek es hamarabb akartak leerni, mint mi. Jo poen volt lefele, de kivancsi lennek, hogy visszfele, hattal a menetiranynak, arccal a volgy fele milyen lehet, ugyanis lehet olyat is valasztani, hogy ezzel mesz vissza. Gyalog indultunk neki es egy rossz utiranyvalasztas miatt feljutottunk a kiindkulasi pontra. A gyalog alatt azt kell erteni, hogy mivel nem tudtuk, hogy pontosan hol jarunk, az ut felet, eroltetett menetben tettuk meg, hogy meg idoben odaerjek a munkahelyemre. Egyszer csak azt vettuk eszre, hogy a kiindulasi ponton vagyunk. Mikor lesz a fuggokabinos utazas? Visszamentunk a penztarhoz, ahol szegeny holgy egyszeruen nem tudta leplezni mosolyat, mikozben kozolte, hogy a legmeredekebb es legerosebb utat valasztottuk. Ha az elejen jo iranyba fordulunk, 20 perces (lefele), setaval jutottunk volna el a fuggokabin indulasahoz. Rendesek voltak a "nemnormalis" magyarokkal, mivel megengedtek, hogy le es fel is hasznaljuk a kabint, ne kelljen gyalogolni.

Kedden resztvettem egy RSA (Responsible Service of Alcohol) kepzesen, amit mindenkinek meg kell csinalni, aki alkoholt forgalmaz vagy kiszolgall. A szeszek alkoholfokan kivul nem is esett szo magukrol az italokrol, mivel az egesz arrol szolt, hogy milyen szituaciokert, mennyire bunthetnek minket, illetve a ceget. Nem mondhatnam, hogy egy konnyu csoportot fogtam ki, mivel foleg ausztralok, kanadaiak, amerikaiak, angolok voltak, akiknek nem okozott gondot megerteni az eloadast. Szerencsere beszelgettem egy kicsit a tanarral a szunetben, aki felajanlotta, hogy ha kerdes merul fel, vagy nem tudom a tesztben a valaszt roviden leirni, akkor hagyjam uresen, utana megbeszeljuk. Igy is lett, amire tudtam a valaszt, azokat o kitoltotte, igy 85 pontom lett. (Az angol tesztem lenne ilyen jo!)

A tobbi nap hetkoznapkent telt el. Suli, Munka es egy kis Alvas. Igazabol az ido sem tul jo, mivel eleg esos, de abbol is inkabb bemutato jellegu. Esett mar erosen, szemerkelt, most pedig szinte csak szital, mint a kod. Inkabb a napsutesben gyonyorkodnek, az javitja a hangulatomat, bar az otthoni levelek alapjan, azert itt meg mindig kellemesebb az ido. ;0))) Az altalam olvasott Morning Telegraph-ban mar nem irtak a tuzrol, de gondolom az eso segit eloltani, illetve valamennyire megakadalyozni, hogy ujabb tuzek keletkezzenek.

Csutortok delutan kimentem a Paddis Market-re, hogy nezelodjek egy kicsit, mert mindig van valami erdekes, amit eddig nem lattam. A piac nagy elonye, hogy lehet alkudni (legalabbis a ruhakat, taskakat illetoen), igy eleg jo aron lehet megvenni a dolgokat.

Remelem, a het vegen sikerul valamilyen elfogadhato szallast talalnom, mivel lassan lejar a kifizetett szallasom es nem akarom meghosszabbitani, valamint eleg messze van a munkahelyemtol. >:-((

Nincsenek megjegyzések: