szombat, január 03, 2004

Elerkezett az uj ev, es szokas szerint nem tortent semmi. =0)) Azert ez egy kis tulzas, mert szerintem az evfordulo pont arra a legjobb, hogy egy kicsit elgondolkozzunk az ev esemenyein es donteseinken. Hat nekem van min.

Tavaj ev elejen nagy remenyekkel kezdtem egy uj cegnel, uj munkakorben, es meg tavasszal sem sejtettem, hogy lanykeresre is adom a fejem. Ez es a ceg sem jott be. ;0)) vagy ;0(( Nem tudom. Ha igen lett volna a valasz es a ceg is olyan lett volna, amilyennek kepzeltem, valoszinuleg sohasem szanom ra magam, hogy ilyen messzi kalandba vagjak, feladjam az eddigi "kenyelmes" eletemet es ismet tanuljak. Talan meg magam sem gondoltam komolyan az Au. tanulast, de a sok ketkedo es az esemenyek sodrasa lenduletet adott, hogy befejezzem amit elkezdtem. Lesz ami lesz. Nem bantam meg, de messze meg a vege. Eleg keves baratom es rokonom el Mo.-on, de csak itt jon ra az ember, hogy, ha szukseged van egy kis tarsasagra, segitsegre akkor milyen az, ha egyedul vagy. Akiket itt megismertem, mindannyian segitokeszek, de igaz a mondas, hogy mindenki eli a sajat eletet. Van amikor en sem tudok segiteni masoknak, vagy csak idot szakitani rajuk, mert lekotnek a sajat dolgaim.

A heten a suli kicsit unalmasnak volt mondhato, ugyanis sok tanar volt szabadsagon, ezert osszevontak es megbontottak osztalyokat. Furcsa, de hianyoztak az eddigi osztalytarsaim, mert negyon jo fejek. Azert jo az is, hogy uj emberekkel ismerkedem meg. Csak januar 1. volt tanitasi szunet, de a tobbi napon nagyreszt csak videoztunk, illetven kezsegfejleszto jatekokat jatszottunk.

Meg mindig nem sikerult dontenem a ket etterem kozott, de valasztanom kell, mert nagyon faraszto a ket munkahely es a suli egyutt, annak ellenere, hogy nem dolgozom tul sokat. ;0)) Agyilag vagyok lefaradva. Az egyik hajnalban ugy fekudtem le, hogy fontos megjegyeznem, hogy a szokott 18 ora helyett 16-re kell mennem. Valamit almodtam az etteremmel kapcsolatban, mire felriadtam, hogy elkesem. Kb. 5 ora volt, de HAJNALI. Rangatom magamra a nadragom es tarcsazom az ettermet, hogy bocsi a kesesert, mikor feltunik, hogy kicsit mintha sotet lenne. Talan tobbet kellene pihennem? A szobatarsam "csak kicsit" nezett idiotanak. ;0))

Szilveszterkor elmaradt a vart roham, ezert a tervek ellenere, sikerult kimennem megnezni a tuzijatekot. Sajnos eleg rossz helyet fogtam ki, mivel megprobaltam lejutni a kikotobe, de le volt zarva, vissza pedig nem lehetett menni a tomeg miatt. A feluljarok miatt csak a ketto kozotti resen lehetett nezni az esemenyeket. Mivel ennyire meg soha sem lattam, hogy surun kozlekedne a vonat, ment a fujjolas, hiszen kb. minden masodik percben jott valamelyik iranybol egy szerelveny es azt a kis rest is kitoltotte, amin addig valamit lattunk. 80((
Akik az etteremben maradtak, jobban jartak, mivel a tetorol mindent lattak, meg ha nem is tul kozelrol.
A szilveszter sem valtotta ki nalam azt az erzest, mint otthon, inkabb egy augusztus 20.-ra hasonlitott.
Feltunoen sok rendor volt a varosban es a kotekedoket, vagy ittasakat azonnal kiszurtek a tomegbol. Ennek ellenere hajnalban mar eleg sokan vesztettek el a normalis onkontroljukat. Nem volt semmi komoly, inkabb csak kellemetlen volt.
A kozlekedes meglepoen jo volt, a hatalmas emberaradat ellenere, a suru jaratok miatt, tobb hely volt a kozlekedesi eszkozokon, mint egy atlagos napon.

Penteken este, Dan, a tanarom invitalasara felkerestem a King St 42. alatti Vanguard nevu Pub-ot, mivel ott dolgozott, mint DJ es meg akartam vele beszelni a Hi-fi atvetelenek a menetet. Aki nem tudna 40AUD-ert veszk egy Hi-fi-t. :0)) Ennyit biztos meger. Meg jo, hogy par tanar is ott volt, mert talan 5 vendeg volt meg rajutuk kivul, pedig a zene nagyon jo volt. :-(( Meg tul uj a hely es 15 perces setara van a Newtown megallotol. Mellette szol, hogy a napi koktelok csak 7AUD-ba kerulnek Penteken.

Nincsenek megjegyzések: